Obsługa reklamacji
dotyczących jakości materiałów lub realizacji usługi
Dążymy do zapewnienia najwyższej jakości usług i pragniemy dostarczać wyłącznie w pozbawione wad towary. Jeśli jednak towar lub realizacji usługi nie spełnia Twoich oczekiwań zapoznaj się z informacjami dotyczącymi obsługi reklamcji
Co zrobić jeżeli stwierdzimy wady co jakości towaru?
- W przypadku stwierdzenia wady należy przerwać przetwarzanie dostarczonego surowca, a reklamowany materiał pozostawić do dyspozycji producenta.
- Koniecznie należy podać status reklamowanego towaru (tj.: ilość arkuszy zadrukowanych, niezadrukowanych, pociętych) oraz szczegółową specyfikację roszczeń w przypadku roszczeń dodatkowych. Dostawca oczekuje potwierdzenia poniesionych kosztów dodatkowych.
- Każdorazowo należy zachować etykiety z palet lub ryz. Powyższe dokumenty są niezbędne do określenia, z której fabryki i z jakiej partii produkcyjnej pochodzą reklamowane towary.
Kiedy najpóźniej mogę zgłosić wady towaru?
Wady producenta, które uwidocznią się w trakcie przetwarzania oraz dalszej produkcji możesz zgłosić do 3 miesięcy od daty otrzymania towaru.
Jak zgłosić reklamację dotyczącą jakości towaru?
- Zgłość fakt do przedstawiciela handlowego
- Wyślij do nas wymagane przez producenta:
- wystarczającą licznę oznakowanych próbek (np 10 arkuszy zdrukowanych oraz 10 arkuszy niezadrukowanych
- próbek farb (delaminacja)
- innych materiałów wymaganych przez producentów (np. fragmenty uszkodzonych obciągów – wysyłany obciąg powinien odzwierciedlać rysunek z załączanych zadrukowanych arkuszy).
Wykaz niezbędnych materiałów do reklamacji uzależniony jest od zgłszanej wady i znajduje się w załączniku "lista wad papieru".
Co zrobić jeżeli stwierdzimy szkodę/uszkodzenie lub brak zamówionego towaru?
- W przypadku szkody powstałej w trakcie transportu, proszę odnotować ten fakt w dokumencie WZ ( dokument musi być podpisany czytelnie przez kierowcę i osobę odbierająca daną dostawę)
- wysłać do przedstawiciela handlowego zdjęcie uszkodzonych towarów.
- To samo dotyczy się reklamacji, w której stwierdzono:
- brak towaru
- otrzymanie innego towaru niż zamówiony
- brak realizacji cięcia towaru
Kiedy najpóźniej mogę zgłosić uszkodzenia, brak lub otrzymanie nieprawidłowego towaru?
Czas składania reklamacji wynosi 24h od momentu otrzymania towaru tj, (uszkodzenie, brak towaru, zamiana).
Jak zgłosić reklamację dotyczącą braku lub uszkodzenia towaru?
Reklamację możesz zgłosić w wiadomości email i wysłać do przedstawiciela handlowego
Status zgłoszonej reklamacji możesz sprawdzić u opiekuna handlowego.